Reklamace Zboží, odpovědnost Prodávajícího
1.1
Pokud Prodávající nedodá Kupujícímu Zboží v množství, míře nebo hmotnosti a specifikaci dle Kupní smlouvy, nebo pokud Zboží nemá běžnou kvalitu, běžné vlastnosti, nebo nevyhovuje právním předpisům platným v České republice, má Zboží vady. Za vadu se nepovažuje rozdíl v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti o méně než 10 % ve srovnání s údaji uvedenými o příslušném Zboží v E-shopu nebo uvedenými v jiné formě.
1.2
Prodávající neodpovídá za vady Zboží, o kterých Kupující v době uzavření Kupní smlouvy věděl nebo s přihlédnutím k okolnostem, za kterých byla Kupní smlouva uzavřena, musel vědět, ledaže se vady týkají vlastností zboží, které Zboží mělo mít podle Kupní smlouvy.
1.3
Prodávající odpovídá za vadu, kterou má Zboží v okamžiku, kdy přechází nebezpečí škody na Zboží na Kupujícího, i když se vada stane zjevnou až po této době. Prodávající odpovídá rovněž za jakoukoli vadu, která vznikne po době uvedené v první větě tohoto bodu, je-li způsobena podstatným porušením jeho povinností. Podstatným porušením povinností Prodávajícího se rozumí dodání Zboží s vadou, která brání tomu, aby se Zboží mohlo řádně užívat.
1.4
Skutečnost, že Zboží bylo poškozeno, vadné, nebo bylo dodáno v menším množství nebo bylo dodáno jiné Zboží již v okamžiku, kdy bylo předáno Kupujícímu, prokazuje Kupující. Prodávající neodpovídá za vady, týkající se na množství, kompletnosti zásilký nebo fyzického porušení/viditelného poškození Zboží, pokud Kupující při převzetí zásilky Zboží Zboží včetně obalu nezkontroloval ao porušení/viditelném poškození Zboží nebo obalu nebo o chybějícím množství Zboží nebo dodání jiného Zboží Prodávajícího ihned.
1.5
Kupující je povinen u skrytých vad, které nelze zjistit při převzetí Zboží, uplatnit reklamaci Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 5 dnů poté, co zjistil nebo při vynaložení veškeré odborné péče mohlo zjistit, že Zboží má vady, v opačném případě jeho práva z vad Zboží zanikají. Kupující je povinen uplatnit reklamaci písemně na adresu sídla Prodávajícího nebo formou e-mailu na e-mailovou adresu Prodávajícího: [email protected] nebo osobně v sídle Prodávajícího. Reklamace musí obsahovat zejména identifikaci Kupujícího, číslo Objednávky a daňového dokladu, označení Zboží, paletový štítek (štítek z balení), popis vady, datum zjištění vady, fotodokumentaci vady. V případě reklamace, týkající se poškození, vlastností nebo kvality Zboží, je za účelem posouzení, zda se jedná o podstatné porušení povinností Prodávajícího, Kupující povinen po potvrzení přijetí reklamace příslušné Zboží zaslat Prodávajícímu na své náklady. V případě prokázání odůvodněnosti reklamace budou tyto náklady Kupujícímu ze strany Prodávajícího nahrazeny.
1.6
V případě, že Kupující neuplatnil reklamaci Zboží v souladu s tímto článkem 1. VOP, reklamace nebude uznána a bude zamítnuta.
1.7
Pokud se Prodávající a Kupující nedohodnou jinak, nemá uplatnění reklamace vliv na povinnost Kupujícího zaplatit Kupní cenu Zboží v plné výši.
1.8
O vybavení a výsledku reklamace Predávajúci informuje Kupujúceho bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia reklamácie podľa tohto článku 1. VOP a ak je pre posúdenie reklamácie potrebné príslušný Tovar zaslať Predávajúcemu, najneskôr do 30 dní od doručenia reklamovaného Tovaru Predávajúcemu.
1.9
O vybavení a výsledku reklamácie Predávajúci informuje Kupujúceho bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia reklamácie podľa tohto článku 7. VOP a ak je pre posúdenie reklamácie potrebné príslušný Tovar zaslať Predávajúcemu, najneskôr do 30 dní od doručenia reklamovaného Tovaru Predávajúcemu.
1.10
V prípade oprávnenej reklamácie zo strany Kupujúceho, je Predávajúci oprávnený bezplatne dodať Kupujúcemu náhradný Tovar. Kupujúci má právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť len v prípade, ak Predávajúci Kupujúcemu nedodá náhradný Tovar do 30 dní odo dňa doručenia oprávnenej reklamácie a poškodeného Tovaru, pokiaľ sa Kupujúci a Predávajúci nedohodnú inak. V prípade, ak dodanie náhradného Tovaru nie je možné, a vada nebráni obvyklému užívaniu Tovaru, Predávajúci môže Kupujúcemu poskytnúť primeranú zľavu z Kúpnej ceny Tovaru.
1.11
V prípade neuznania neoprávnenej reklamácie je Kupujúci povinný nahradiť Predávajúcemu všetky náklady vzniknuté v súvislosti s neoprávnenou reklamáciou a Kupujúci bude po vybavení reklamácie vyzvaný k prevzatiu reklamovaného Tovaru na vlastné náklady.
1.12
Kupujúci berie na vedomie a súhlasí, že Predávajúci nezodpovedá Kupujúcemu za ušlý zisk, stratu príležitostí, ani za žiadne iné nepriame alebo následné škody alebo straty v dôsledku porušenia jeho povinností alebo vzniknuté iným spôsobom.
Máte-li dotazy týkající se vrácení peněz a vrácení zboží, kontaktujte nás na adrese [email protected].