Obchodní podmínky
Podmínky nákupu z velkoobchodu ROAD CZ
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY OBCHODNÍ SPOLEČNOSTI ROAD SK, S.R.O.
1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
1.1 Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z Kupní smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím, kterým je ROAD SK, s.r.o., se sídlem Horný Hričov 483, 013 42 Horný Hričov, IČ: 43 845 851, zap. v Obchodním rejstříku Okresního soudu Žilina, odd.: Sro, ve vl. čj. 19771/L (dále jen „Prodávající“) a Kupujícím, jejímž předmětem je koupě Zboží, prostřednictvím internetového obchodu Prodávajícího, provozovaného na internetové adrese www.obalovatechnika.cz (dále také jen „E-shop“), prostřednictvím telefonu, nebo prostřednictvím elektronické pošty (e-mailu), jakož iz Kupní smlouvy, uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím písemně.1.2 Nabídka Zboží v E-shopu je určena pouze pro podnikatelské subjekty, resp. fyzické či právnické osoby, které objednávají zboží v rámci své podnikatelské činnosti a pro subjekty veřejného práva, nikoli pro spotřebitele.
1.3 Kupující bere na vědomí, že tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí Kupní smlouvy. V případě, že Prodávající a Kupující uzavřou písemnou Kupní smlouvu nebo Kupní smlouvu formou e-mailové komunikace, ve které si dohodnou podmínky odlišně od těchto Všeobecných obchodních podmínek nebo v jiném rozsahu, ustanovení takové Kupní smlouvy budou mít přednost před ustanoveními těchto Všeobecných obchodních podmínek.
1.4 Náklady vzniklé Kupujícímu při použití prostředků komunikace na dálku v souvislosti s uzavřením Kupní smlouvy se neliší od běžné základní sazby (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) a Kupující si je hradí a hradí sám.
1.5 Kupující bere na vědomí, že Zboží v E-shopu, které provozuje Prodávající, je běžně dodávaným Zbožím, avšak Prodávající nezaručuje okamžitou dostupnost všech uvedených Zboží. Dostupnost Zboží bude Kupujícímu ze strany Prodávajícího potvrzena.
2. VYMEZENÍ POJMU
2.1 „Prodávajícím“ se rozumí obchodní společnost ROAD SK, s.r.o., se sídlem Horný Hričov 483, 013 42 Horný Hričov, IČ: 43 845 851, zap. v Obchodním rejstříku Okresního soudu Žilina, odd.: Sro, ve vl. čj. 19771/L.2.2. „Kupujícím“ se rozumí podnikatelský subjekt, fyzická či právnická osoba, která uzavírá Kupní smlouvu s Prodávajícím v rámci své podnikatelské činnosti, a subjekt veřejného práva.
2.3. „E-shopem“ se rozumí internetový obchod Prodávajícího, provozovaný Prodávajícím a dostupný pro Kupujícího na internetové adrese www.obaly-road.cz.
2.4. „VOP“ se rozumějí tyto Všeobecné obchodní podmínky, které upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z Kupní smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím prostřednictvím E-shopu, telefonu, nebo elektronické pošty (e-mailu), nebo uzavřené písemně, a tvoří nedílnou součást Kupní smlouvy.
2.5. „Zbožím“ se rozumí zboží, nabízené Prodávajícím k prodeji.
2.6. „Objednávkou“ se rozumí objednávka Zboží ze strany Kupujícího uskutečněná prostřednictvím E-shopu, telefonu, elektronické pošty (e-mailu) nebo písemně.
2.7. „Kupní cenou“ se rozumí cena Zboží stanovená na základě aktuálního ceníku Prodávajícího, uvedená u jednotlivých Zboží v E-shopu nebo uvedená v cenové nabídce, předložené Kupujícímu jiným způsobem (např. písemně, e-mailem, telefonicky, v katalogu).
2.8. „Kupní smlouvou“ se rozumí kupní smlouva uzavřená podle § 409 a násl. zákona 513/1991 Sb. Obchodního zákoníku mezi Prodávajícím a Kupujícím při prodeji Zboží prostřednictvím E-shopu, telefonu, elektronické pošty (e-mailu), včetně písemně uzavřené kupní smlouvy nebo rámcové kupní smlouvy.
2.9. „Provozovatelem“ se rozumí Prodávající, v souvislosti s provozem E-shopu.
2.10. „Obchodním zákoníkem“ se rozumí zákon č. 1/2003. 513/1991 Sb. Obchodní zákoníku ve znění pozdějších předpisů.
3. KUPNÍ SMLOUVA A JEJÍ UZAVŘENÍ
3.1. Kupní smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím je uzavřena akceptováním Objednávky (návrhu na uzavření kupní smlouvy Kupujícího), tzn. potvrzením Objednávky, kterou Kupující uskuteční buď přímo prostřednictvím E-shopu (v tomto případě je podmínkou registrace Kupujícího v E-shopu), zašle Prodávajícímu ve formě e-mailové zprávy nebo písemně nebo ji uskuteční telefonicky. Objednávka obsahuje zejména název, specifikaci a množství Zboží, obchodní jméno, sídlo (místo podnikání), fakturační adresu Kupujícího, IČO, DIČ, DIČ, adresu místa dodání, způsob úhrady Kupní ceny Zboží, způsob dodání Zboží, cenu za přepravu (přepravné) . Objednávka provedená v souladu s tímto bodem se považuje za závaznou.3.2. Kupující bere na vědomí, že odesláním Objednávky Prodávajícímu (ať už formou E-shopu, e-mailem nebo telefonicky), Kupující potvrzuje, že se před odesláním Objednávky seznámil s těmito VOP, že s nimi souhlasí a že souhlasí s tím, že tyto VOP se budou vztahovat na Kupní smlouvu, uzavřenou prostřednictvím E-shopu, e-mailu, telefonu, na jejímž základě Prodávající dodá Kupujícímu Zboží prezentované v E-shopu, nebo v jiné formě, jakož i na všechny právní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím, které mezi jimi v souvislosti s uzavřením Kupní smlouvy vzniknou. Rovněž se tyto VOP vztahují na písemně uzavřenou Rámcovou kupní smlouvu a Kupní smlouvu mezi Prodávajícím a Kupujícím.
3.3. Potvrzením Objednávky je e-mailové potvrzení o akceptování Objednávky, zaslané Prodávajícím Kupujícímu, po předchozím přijetí Objednávky a po ověření dostupnosti Zboží a dodací lhůty. Automaticky prováděné Oznámení o přijetí objednávky do elektronického systému Prodávajícího, které Kupující obdrží na svou e-mailovou adresu ihned po odeslání jeho Objednávky prostřednictvím E-shopu, se nepovažuje za potvrzení Objednávky; toto Oznámení o přijetí objednávky má pouze informativní charakter za účelem vyrozumění Kupujícího o obdržení jeho Objednávky Prodávajícím. Za potvrzení telefonické Objednávky lze považovat i její faktické splnění Prodávajícím.
3.4. Potvrzení Objednávky obsahuje zejména údaje o názvu, specifikaci a množství objednaného Zboží, údaje o Kupní ceně Zboží, údaj o dodací lhůtě, údaj o místě dodání, přepravě Zboží a cena za přepravu (přepravním).
3.5. Kupní smlouva uzavíraná telefonicky nebo ve formě e-mailu se považuje za uzavřenou iv případě jiného mechanismu jejího uzavírání než je popsán v ustanoveních tohoto článku výše, pokud se Kupující a Prodávající dohodnou v této komunikaci na podstatných náležitostech Kupní smlouvy.
3.6. Písemná Kupní smlouva a písemná Rámcová Kupní smlouva se považují za uzavřené okamžikem jejich podepsání oprávněnými zástupci Kupujícího a Prodávajícího.
3.7. Kupující může doručit prostřednictvím elektronické pošty (e-mailu) Prodávajícímu oznámení, že Objednávku ruší (storno), a to jen do potvrzení Objednávky Prodávajícím. Kupující je povinen v oznámení o zrušení (storně) Objednávky uvést obchodní jméno, název, specifikaci a množství objednaného Zboží. Písemná Objednávka může být zrušena jen písemně. V případě zrušení (storna) Objednávky v souladu s tímto bodem, Prodávající neúčtuje Kupujícímu žádné poplatky související se zrušením (stornem) Objednávky. V případě, že Kupující zaplatil Prodávajícímu Kupní cenu v době do zrušení (storna) Objednávky, Prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů, vrátí již zaplacenou Kupní cenu Kupujícímu, převodem na bankovní účet Kupujícího, pokud si smluvní strany nedohodnou jiný způsob vrácení Kupní ceny.
3.8. Prodávající je oprávněn Objednávku Kupujícího neakceptovat, zejména, pokud z důvodu vyprodání zásob nebo nedostupnosti Zboží, není schopen dodat Zboží Kupujícímu v dodací lhůtě určené těmito VOP nebo za Kupní cenu uvedenou v E-shopu nebo prezentovanou Kupujícímu v jiné formě nebo došlo-li k uvedení vadné ceny Zboží v E-shopu nebo v jiné formě, pokud se s Kupujícím nedohodne jinak. Prodávající je oprávněn Objednávku Kupujícího neakceptovat iv případě, že má pochybnosti o solventnosti Kupujícího a Kupující odmítne uhradit Kupní cenu Zboží předem. Prodávající o neakceptování Objednávky Kupujícího bez zbytečného odkladu informuje prostřednictvím e-mailu a v případě úhrady Kupní ceny, Prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů vrátí Kupujícímu již zaplacenou Kupní cenu, na bankovní účet Kupujícího, pokud se Kupující s Prodávajícím nedohodne jinak.
4. KUPNÍ CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Kupní cena Zboží je v E-shopu uvedena bez daně z přidané hodnoty (DPH). Kupní cena je stanovena na základě aktuálního ceníku Prodávajícího. Aktuální ceník Prodávajícího podléhá změnám. Prodávající si vyhrazuje právo změny aktuálního ceníku a tedy i Kupní ceny Zboží, zejména v návaznosti na změny cen výrobců, dovozců a pod. Změna aktuálního ceníku a nové Kupní ceny je účinná dnem jejího zveřejnění na internetových stránkách Prodávajícího www.obalovatechnika.cz nebo dnem jejího oznámení Kupujícímu jiným způsobem.4.2. V případě změny Kupní ceny Zboží je rozhodující Kupní cena Zboží v době uskutečnění Objednávky. V případě změny Kupní ceny Zboží v období mezi uskutečněním Objednávky a jejím potvrzením, Prodávající oznámí změněnou Kupní cenu Kupujícímu, který má právo se rozhodnout, zda má o Zboží zájem i za změněnou Kupní cenu a na Objednávce setrvá nebo Objednávku stornuje.
4.3. Kupující je povinen zaplatit Prodávajícímu Kupní cenu Zboží dohodnutou v Kupní smlouvě, včetně ceny za přepravu Zboží (přepravné) dle aktuálního ceníku Prodávajícího.
4.4. Kupní cenu Zboží a přepravné může Kupující při Objednávce prostřednictvím E-shopu uhradit Prodávajícímu některým z následujících způsobů:
- a) platbou předem, bezhotovostně, převodem na bankovní účet Prodávajícího, na základě zálohové faktury vystavené Prodávajícím,
- b) v hotovosti při převzetí Zboží v místě sídla Prodávajícího,
- c) platbou na dobírku při převzetí Zboží.
4.5. V případě prodeje Zboží mimo E-shop je Kupní cena Zboží splatná bezhotovostně, převodem na bankovní účet Prodávajícího, na základě faktury vystavené Prodávajícím, ve lhůtě splatnosti uvedené na faktuře, pokud se Kupující a Prodávající v Kupní smlouvě nedohodnou jinak.
4.6. V případě, že má Prodávající pochybnosti o solventnosti Kupujícího, je oprávněn podmínit dodání Zboží Kupujícímu platbou předem.
4.7. V případě úhrady Kupní ceny bezhotovostním převodem na bankovní účet Prodávajícího, za den úhrady se považuje den, kdy byla celá Kupní cena připsána na bankovní účet Prodávajícího.
4.8. Kupující je povinen zaplatit Prodávajícímu Kupní cenu Zboží ve lhůtě dle Kupní smlouvy (potvrzení Objednávky).
4.9. V případě, že si Kupující zvolí zaplacení Kupní ceny Zboží při převzetí Zboží, a Kupní cenu Zboží nezaplatí Prodávajícímu nejpozději při převzetí Zboží, Prodávající není povinen Kupujícímu Zboží vydat a je oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy.
4.10. Prodávající doručí Kupujícímu fakturu s náležitostmi daňového dokladu spolu se Zbožím, nejpozději do 15 kalendářních dnů od dodání Zboží.
5. DODÁNÍ ZBOŽÍ A DODÁCÍ PODMÍNKY
5.1. Nabídka Zboží je umístěna v E-shopu a může být uskutečněna i jinou formou (např. e-mailem, telefonicky, prostřednictvím obchodních zástupců). Zboží je nabízeno k prodeji i podle vzorů, katalogů, typových listů a vzorníků Prodávajícího, umístěných v E-shopu nebo prezentovaných Kupujícímu v jiné formě. Kupující bere na vědomí, že z výrobních az reprodukčně technických důvodů může Zboží zobrazené v E-shopu nebo v jiné formě vykazovat v porovnání s originálem barevné odchylky. V takovém případě se nejedná o vadu Zboží. Kupující také bere na vědomí, že Prodávající nezaručuje okamžitou dostupnost každého nabízeného Zboží.5.2. Dodací lhůta Zboží pro E-shop je 3-4 (tři – čtyři) pracovní dny a v ostatních případech je dodací lhůta nejvýše 15 (patnáct) pracovních dnů, od potvrzení Objednávky Prodávajícím. V případě platby předem, na základě zálohové faktury, dodací lhůta podle první věty tohoto bodu začíná běžet od úhrady platby předem. V případě specifického druhu Zboží (zejména Zboží vyráběného na zakázku, Zboží, které není skladem), může být dodací lhůta dle první věty tohoto bodu Prodávajícím přiměřeně jednostranně prodloužena, přičemž o této skutečnosti, stejně jako o předpokládané dodací lhůtě daného Zboží, bude Prodávající Kupujícího předem informovat.
5.3. Kupující je povinen spolu s Kupní cenou Zboží uhradit Prodávajícímu i cenu za přepravu (přepravné) dle aktuálního ceníku Prodávajícího, zveřejněného v E-shopu na internetové adrese www.obalovatechnika.cz nebo oznámeného Kupujícímu jiným způsobem, kde Prodávající může zároveň určit, že při Objednávce Zboží nad určitou hodnotu bude přeprava Zboží zdarma a může být provedena přímo Prodávajícím. O výši ceny za přepravu (přepravném) je Kupující informován předem, na základě jím vybraného způsobu dodání Zboží.
5.4. Způsob dodání Zboží si zvolí Kupující dle aktuální nabídky Prodávajícího, prostřednictvím formuláře Objednávky v E-shopu, nebo v případě Objednávky formou e-mailu nebo telefonu, při takovém objednání Zboží.
5.5. Kupující si může zvolit některý z následujících způsobů dodání Zboží:
- a) osobní odběr v sídle Prodávajícího,
- b) kurýrem (zasilatelskou službou) – cena za přepravu (přepravné) za dodání Zboží kurýrem závisí na celkové hmotnosti a množství objednaného Zboží.
5.7. Místem dodání zboží je místo uvedené v Kupní smlouvě (potvrzení Objednávky).
5.8. Bude-li třeba dodání Zboží opakovat, např. z důvodu nepřítomnosti Kupujícího v místě dodání, veškeré náklady s tím vzniklé hradí Kupující.
5.9. V případě zvolení osobního odběru Zboží v místě sídla Prodávajícího, bude Kupující informován o připravenosti Zboží na převzetí. V případě, že si Kupující Zboží nepřevezme ani ve lhůtě do 7 dnů od připravenosti Zboží na převzetí, Prodávající má právo od Kupní smlouvy odstoupit a zároveň uplatnit vůči Kupujícímu nárok na náhradu škody, která mu tím vznikla.
5.10. Kupující je povinen zkontrolovat Zboží, včetně obalu (fyzickou neporušenost, množství/ kompletnost zásilky, druh Zboží a viditelné vady a poškození) při jeho převzetí. V případě, že Kupující při převzetí Zboží zjistí, že Zboží nebo jeho obal je poškozený, má vady, zásilka není kompletní, nebo Zboží je jiného druhu, Kupující je povinen ihned s touto skutečností seznámit Prodávajícího a zároveň sepsat na místě s dopravcem protokol a uvést v něm všechny zjištěné závady, přičemž jednu datovanou a oběma účastníky podepsanou kopii protokolu předá Kupující zástupci dopravce a jednu Prodávajícímu. Jakékoli pozdější reklamace, týkající se kompletnosti zásilky, množství, druhu, fyzického porušení/viditelného poškození Zboží, nebudou akceptovány a budou zamítnuty.
5.11. Prodávající je oprávněn dodat Kupujícímu Zboží i po částech, tzn. částečnými dodávkami a Kupující je povinen takové částečné dodávky Zboží přijmout. O dodávce Zboží po částech bude Prodávající informovat Kupujícího předem formou e-mailu.
5.12. Kupující je oprávněn v případě nedodání Zboží ani do 7 dnů po uplynutí dodací lhůty, odstoupit od Kupní smlouvy a Prodávající je povinen vrátit Kupujícímu již zaplacenou Kupní cenu.
5.13. Pojištění přepravy zajišťuje Prodávající výlučně na základě předchozí písemné nebo e-mailové dohody s Kupujícím a na náklady Kupujícího.
6. VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA, NEBEZPEČÍ ŠKODY
6.1. Kupující nabude vlastnické právo ke Zboží až úplným zaplacením Kupní ceny Zboží.6.2. Nebezpečí škody na Zboží přechází z Prodávajícího na Kupujícího převzetím Zboží nebo když tak Kupující neučiní včas, tak v době, kdy mu Prodávající umožní nakládat se Zbožím a Kupující Zboží nepřevezme.
7. REKLAMACE ZBOŽÍ, ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO
7.1. Pokud Prodávající nedodá Kupujícímu Zboží v množství, míře nebo hmotnosti a specifikaci dle Kupní smlouvy, nebo pokud Zboží nemá běžnou kvalitu, běžné vlastnosti, nebo nevyhovuje právním předpisům platným v České republice, má Zboží vady. Za vadu se nepovažuje rozdíl v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti o méně než 10 % ve srovnání s údaji uvedenými o příslušném Zboží v E-shopu nebo uvedenými v jiné formě.7.2. Prodávající neodpovídá za vady Zboží, o kterých Kupující v době uzavření Kupní smlouvy věděl nebo s přihlédnutím k okolnostem, za kterých byla Kupní smlouva uzavřena, musel vědět, ledaže se vady týkají vlastností zboží, které Zboží mělo mít podle Kupní smlouvy.
7.3. Prodávající odpovídá za vadu, kterou má Zboží v okamžiku, kdy přechází nebezpečí škody na Zboží na Kupujícího, i když se vada stane zjevnou až po této době. Prodávající odpovídá rovněž za jakoukoli vadu, která vznikne po době uvedené v první větě tohoto bodu, je-li způsobena podstatným porušením jeho povinností. Podstatným porušením povinností Prodávajícího se rozumí dodání Zboží s vadou, která brání tomu, aby se Zboží mohlo řádně užívat.
7.4. Skutečnost, že Zboží bylo poškozeno, vadné, nebo bylo dodáno v menším množství nebo bylo dodáno jiné Zboží již v okamžiku, kdy bylo předáno Kupujícímu, prokazuje Kupující. Prodávající neodpovídá za vady, týkající se na množství, kompletnosti zásilky nebo fyzického porušení/viditelného poškození Zboží, pokud Kupující při převzetí zásilky Zboží Zboží včetně obalu nezkontroloval ao porušení/viditelném poškození Zboží nebo obalu nebo o chybějícím množství Zboží nebo dodání jiného Zboží Prodávajícího ihned.
7.5. Kupující je povinen při skrytých vadách, které nelze zjistit při převzetí Zboží, uplatnit reklamaci Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 5 dnů poté, co zjistil nebo při vynaložení veškeré odborné péče mohlo zjistit, že Zboží má vady, v opačném případě jeho práva z vad Zboží zanikají. Kupující je povinen uplatnit reklamaci písemně na adresu sídla Prodávajícího nebo formou e-mailu na e-mailovou adresu Prodávajícího: [email protected] nebo osobně v sídle Prodávajícího. Reklamace musí obsahovat zejména identifikaci Kupujícího, číslo Objednávky a daňového dokladu, označení Zboží, paletový štítek (štítek z balení), popis vady, datum zjištění vady, fotodokumentaci vady. V případě reklamace, týkající se poškození, vlastností nebo kvality Zboží, je za účelem posouzení, zda se jedná o podstatné porušení povinností Prodávajícího, Kupující povinen po potvrzení přijetí reklamace příslušné Zboží zaslat Prodávajícímu na své náklady. V případě prokázání odůvodněnosti reklamace budou tyto náklady Kupujícímu ze strany Prodávajícího nahrazeny.
7.6. V případě, že Kupující neuplatnil reklamaci Zboží v souladu s tímto článkem 7. VOP, reklamace nebude uznána a bude zamítnuta.
7.7. Pokud se Prodávající a Kupující nedohodnou jinak, nemá uplatnění reklamace vliv na povinnost Kupujícího zaplatit Kupní cenu Zboží v plné výši.
7.8. O vyřízení a výsledku reklamace Prodávající informuje Kupujícího bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí reklamace dle tohoto článku 7. VOP a je-li pro posouzení reklamace třeba příslušné Zboží zaslat Prodávajícímu, nejpozději do 30 dnů od doručení reklamovaného Zboží Prodávajícímu.
7.9. V případě oprávněné reklamace ze strany Kupujícího, je Prodávající oprávněn bezplatně dodat Kupujícímu náhradní Zboží. Kupující má právo od Kupní smlouvy odstoupit pouze v případě, že Prodávající Kupujícímu nedodá náhradní Zboží do 30 dnů ode dne doručení oprávněné reklamace a poškozeného Zboží, pokud se Kupující a Prodávající nedohodnou jinak. V případě, že dodání náhradního Zboží není možné, a vada nebrání obvyklému užívání Zboží, Prodávající může Kupujícímu poskytnout přiměřenou slevu z Kupní ceny Zboží.
7.10. V případě neuznání neoprávněné reklamace je Kupující povinen nahradit Prodávajícímu veškeré náklady vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací a Kupující bude po vyřízení reklamace vyzván k převzetí reklamovaného Zboží na vlastní náklady.
7.11. Kupující bere na vědomí a souhlasí, že Prodávající neodpovídá Kupujícímu za ušlý zisk, ztrátu příležitostí, ani za žádné jiné nepřímé nebo následné škody nebo ztráty v důsledku porušení jeho povinností nebo vzniklé jiným způsobem.
8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
8.1. V případě, že je nebo by se stalo některé z ustanovení těchto VOP neplatným, neúčinným nebo nevykonatelným, nebude tím dotčena platnost, účinnost a vykonatelnost ostatních ustanovení těchto VOP nebo VOP jako celku. Neplatností, neúčinností nebo nevykonatelností dotčená ustanovení VOP se nahradí takovými platnými, účinnými a vykonatelnými ustanoveními, která jsou jim svým obsahem a významem co nejblíže.8.2. Tyto VOP a právní vztahy mezi Kupujícím a Prodávajícím se řídí právem České republiky, zejména ustanoveními Obchodního zákoníku a ostatních obecně závazných právních předpisů platných v České republice, iv případě, že právní vztah založený Kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, a to s vyloučením aplikace Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží.
8.3. Prodávající a Kupující se dohodli a souhlasí, že jakékoli spory, které vzniknou mezi Prodávajícím a Kupujícím z právních vztahů založených Kupní smlouvou, budou řešeny přednostně mimosoudní dohodou, a pokud to nebude možné, se dohodly, že k řešení sporu bude dána pravomoc věcně a místní příslušného soudu České republiky.
8.4. Odstoupení od Kupní smlouvy se realizuje ve formě, jakou byla uzavřena Kupní smlouva.
8.5. Kupující bere na vědomí, že údaje, které Prodávajícímu za účelem uzavření Kupní smlouvy poskytl, jsou veřejně dostupné. Prodávající však tyto údaje neposkytne žádným třetím osobám, s výjimkou osob zabezpečujících přepravu zboží na místo dodání.
8.6. Kupující je povinen uvést své údaje správně a pravdivě. Kupující se zavazuje neprodleně oznámit Prodávajícímu změnu svých údajů, které mají vliv na plnění povinností Prodávajícího, vyplývajících pro něj z Kupní smlouvy.
8.7. Pokud Kupující v E-shopu vyjádřil svůj souhlas, Prodávající je oprávněn využít e-mailovou adresu Kupujícího za účelem zasílání obchodních sdělení, nabídek, týkajících se jím prodávaného Zboží; Kupující má jasnou a zřetelnou možnost jednoduchým způsobem a bezplatně odmítnout souhlas s takovým využitím svého elektronického kontaktu, i při zasílání každé jednotlivé e-mailové zprávy. Pokud Kupující nevyjádřil svůj souhlas nebo Prodávajícímu oznámí, že si nepřeje, aby mu byly obchodní sdělení a nabídky nadále zasílány nebo vysloví-li nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení a nabídek, Prodávající nebude Kupujícímu tato obchodní sdělení a nabídky zasílat.
8.8. Kupující není oprávněn postoupit jakákoli svá práva nebo pohledávky z Kupní smlouvy na třetí osobu bez předchozího písemného souhlasu Prodávajícího.
8.9. Prodávající je oprávněn tyto VOP jednostranně kdykoli změnit, přičemž tato změna je účinná dnem zveřejnění změněných VOP na internetové stránce Prodávajícího www.obaly-road.cz.
8.10. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 01.06.2020